tirsdag den 30. april 2013

Penne-venne-jagten..

Jeg har deltaget i en herlig blog-leg
arrangeret af Karina med Bloggen Kreafreak
 
Karina satte  en stor penne-venne-jagt i gang, hvor man kunne melde sig, hvis man ville sende en hemmelig pakke til én man ikke kendte og derved måske starte et pennevenskab.
 
Karina koordinerede det hele og sendte navn og adresse , ud til os alle, på "vores" penneven, og overskrifter på hvad vores pakke skulle indeholde..
 
Og rundt omkring i Blogland kan man nu se en masse fine
Penne-venne-gaver..
 
Jeg skulle sende til Ria med bloggen KreaTrolden
og på Ria´s blog kan jeg nu se at den er blevet modtaget med glæde:-)
Jeg sendte et syet penal/make-up Box
Verdens bedste neglelak-fjerner fra Vitry
Hjemmesyede te-poser med kvæde-te
Kit til at lave en papirskugle
Chokolade
 
Jeg har desværre endnu ikke modtaget en gave fra hende der skulle sende en til mig,
men det er jo også dejligt at ha´noget at glæde sig til..
 


2 kommentarer:

  1. Der skal nok snart komme en pakke til dig... sender den af sted en af dagene.
    Håber den bliver værd at vente på :)
    kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh, det er jeg sikker på den er :-) Glæder mig !!

      Slet