søndag den 7. april 2013

De kreative Loppe-damer..

I Lørdags var jeg til Loppemarked..
Ligesom "millioner" af andre mennesker,
så der var nærmest dømt
 "jeg-giver-op-og-overlader-alt-det-gode-til-jer" attitude,
 allerede inden dørene blev lukket op kl. 10.00.
 
Alligevel fik jeg mast mig igennem menneske-mængderne,
og et par gode køb kom med hjem.
Loppedamerne havde udover alle genbrugstingene virkelig lagt sig i selen for at gøre det spændende for de besøgene..
Feks. var bordene i cafeén pyntet med disse fine blomster-skjulere.
Sød ide´ikk???
 
 
Og de solgte dem også..
 50,- pr blomst med stikket skjuler :-)
Bemærk lige den lille garnnøgle.. så fiiin.

 
Andre planter havde fået cykel-slange-skjuler på..
Også en rigtig fin ide´...

 
Dagens lopper var disse to skønheder.
"kaldmigbaremormor"
Mors-dags-platte fra mit fødeår 1972
og en Maguerite-vase..
20,- pr. stk.. I Like !!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar