fredag den 18. maj 2012

En lille bitte DIY..

om hvordan jeg har lavet mine kaffepose-boxe fra igår..
Jeg har ikke set den måde som jeg lavede dem på herinde i blogland med derimod stykket dem sammen af flere DIYér fra andre bloggere..

Jeg tog desværre ikke billeder af fremgangsmåden igår, men vil her prøve at beskrive hvordan jeg gjorde og samtiddig linke til de blogge  hvor jeg fandt inspiration



1. klip en kaffepose op, så den bliver en stor firkant.
2.klip et stykke vlies ca. 25x 25 cm
 (det der papiragtige noget du bruger når du skal applikere)
3. stryg det over på det bomuldsstof du vil ha indeni boxen .
4.riv papiret af, så limen sidder tilbage på stoffet.
5.stryg nu stoffet på kaffenposens inderside (sølv siden), pas på med varmen, ellers krøller posen sammen..

Punkt 1 -5 fandt jeg inspiration til på denne blog
altså bare bortset fra at jeg klipper mit "mønster" firkantet.

Og så syer jeg en ganske almindelig boks som er beskrevet rigtig godt på denne Blog

Jeg syede dem helt enkelt.. lynlås på i begge sider.. vrangsiden ud..foldes i de rigtige folder.. syes henover enderne i begge sidder.. klippes ren og VOILA..

Så kan de bagefter pimpes med ekstra stikninger eller andet...
Håber det gav mening, ellers tager jeg lige et par billeder næste gang...



2 kommentarer:

  1. Det giver SÅ meget mening - TAK søde, dejlige, skønne og hjælpsomme Canika :) ♥

    SvarSlet
  2. Super frækt - ser hamrende godt ud.

    SvarSlet